lördag 1 september 2007

trötter

Vaknade lite lagom seg idag, insåg att klockan passerat tolv och att man egentligen borde gå upp ur sängen och göra något vettigt. Sen inser man sina begränsningar... Är väldigt trött, tror det beror på att jag bär på en lite förkylning som är på väg att bryta ut.

Kom och tänka på att det pågår ett litet möte här i Landskrona igår, idag, imorgon. Plats och tid är okänt. Däremot är mötesdeltagarna allt för välkända i stan. Sverigedemokrater. Sveriges dummaste. Sverige demoner. SurDeg. Kärt barn har många namn. Tycker det är lite läskigt att det diskuteras och pratas rasism och främlingsfientlighet bland så många i en så fin stad som Landskrona.

Undra vad som gick snett?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Problemet som man kan se i framtiden är, att om inte Moderaterna och Folkparasiterna slutar hålla dem om ryggen och använda dem som högtalare för deras mindre fina sidor så är de kanske snart rumsrena bland massorna.....Folk vill bli lurade så att de kan vara rasister i lugn och ro...
KRAMAS MERA!

Mikaela Persson sa...

Jag la märke till att du inte skrev med ett tredje parti. Vilket glädjer mig i frågan. Jag kan inte stå för vad andra gör och säger. Däremot kan jag stå för vad jag, och även mina partikamrater, tycker i frågan.

Krossa rasismen och tro på en bättre tid framöver!

kram på dig med