torsdag 15 maj 2008

det regnar

Jag borde ha vant mig, men trots det blir man lite lack när det är grått, trist och regn ute. Idag känns det bara helt uppåner. Jag valde att inte ställa klockan igår kväll, och vaknade yrvaken efter 11 timmars sömn, på tok för mycket! Värre blev det av att min "hostmum" jobbade hemifrån...

Jag funderar på att ändra på mitt sätt att använda datorn. Jag följer ett visst mönster varje gång jag sätter igång min blåa, fina, laptop. I detta mönster innefattar det läsning av ett visst antal bloggar. Vilket ger mig en aha-upplevelse (läser ju bara bra bloggar med bra innehåll), men efter att ha läst klart blir jag oftast nedstämd. Alla skriver ju så bra, varför ska jag ens försöka? Och oftast innebär det att jag inte vet vad jag själv ska skriva om, för de andra har ju skrivit om allt braigt. Hmm...

1 kommentar:

F sa...

jag tycker alltid du skriver bra!