måndag 8 september 2008

på väg...

... hem! Det ska bli så himlans skönt att burra ner mig i min übersköna säng och bara njuta av att det inte spelar någon som helst roll när jag somnar, för imorgon behöver jag inte ställa någon klocka. Det enda som är inplanerat är ett lunchbesök vid elva, men då lär jag vara vaken sedan länge.

Nu ikväll begav jag mig till Malmö, för andra gången denna dag, för att lyssna på Maria Ferm, språkrör för Grön Ungdom riks och en väldigt bra föreläsare. Ämnet/ämnena var riktigt intressant, och nu sprudlar det av siffror i min hjärna som jag ska försöka placera i rätt sammanhang.

Malmö är en riktigt härlig stad, man blir så glad av den mångfald av människor från massvis av olika länder och kulturer som vistas på stan. Helt underbart! Det käns väldigt bra att jag pluggar på MAH och inte i Lund. För det innebär att jag kommer få åka ofta till Malmö. Yay! :)

1 kommentar:

F sa...

men, hallå! då går ju vi samma skooola ju! :D ha en skön ledig dag!!