onsdag 28 mars 2007

en tisdags kväll i stockholm

Idag så ankom tåget kring sex-tiden på morgonen till Stockholm Central. Jag har vid den tidpunkten inte sovit någon längre stund. Tjugo över sex var det dags att gå upp, klockan sju skulle vi har lämnat tåget. Jag var hyfsat trött...

Vi begav oss till ett hotell och åt en förträffligt god frukost. Efter detta begav vi oss till Stockholmsmässan i Älvsjö. En grymt stor anläggning, med enorma lokaler. Första föreläsningen hålldes i Victoriahallen, med 1 700 personer närvarande. Mäktigt!

Jag är mycket nöjd över innehållet under dagen. Och den vegetariska tallriken på kvällen var grymt god. :o)

Efter en halvtimmes vilan, och ett härligt snack med mrs J, så begav jag och Patrik oss in till city. Där möttes vi av Ray och traskade via plattan, Drottninggatan och Riksdagen ner mot Gamla Stan. Vi hittade ett mysigt café där jag beställde in en varm choklad m. grädde och en kärleksmums. Fy vad gott det var!

Det var en härlig kväll, efter en härlig dag.


Over and out,
mikaela

Inga kommentarer: