lördag 31 mars 2007

en helt ny dag

Asså. Jag älskar verkligen livet. Men att mitt i en härlig dröm bli väckt av två ringande telefoner är ingen höjdare... Min fantastiska, dock ej denna morgon, syster kände för att ringa å väcka mig klockan nio på morgonen. NIO. På min lediga dag! Jäkla unge... Hon yrade om nån frukost, bullar, mobiltelefon bla bla bla. Jag gick upp. Gick till affären, köpte mjölk å bullar å kom hem till syster. Det var mysigt med frukost. Tack för att du väckte mig!

Sen villl jag meddela att jag fått tillbaka min fin-fina mobil. Problemet är att den fortfarande är sönder. Så, ja. Jag måste åka till Hbg i veckan å byta igen... Bajs.

För övrigt vill jag tillägga att jag gick utan jacka till syrran. UTAN jacka. Det är verkligen vår. :o) Fy vad härlit!

Halleluja!


Over and out,
mikaela

Inga kommentarer: