fredag 23 januari 2009

t r ö t t

Igår kväll ställde jag väckarklockan på 04:30. Ruskigt tidigt, med andra ord. När kag ställt klockan så släckte jag lampan och skulle sova. Så var det tänkt, så blev det inte.

Jag var sjukt trött när jag kom hem igår kväll. Likaså när jag gick å la mig. Men jag kunde inte sova. Det gick inte, helt omöjligt. När klockan var fyra så gav jag upp. Givetvis så höll jag nästan på att somna när klockan väl ringde. Grymt störigt.

Nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm. Alltid lika kul när en ska besöka huvudstaden, men precis som alla andra gånger så lär det inte bli så mycket besökande utan mest möten. Vilket är galet kul, så klart! Politik is the shit. :)

2 kommentarer:

F sa...

ha så kuuuul!

Linn sa...

I was tired to. Men vi var ju effektiva nog ändå! :)