söndag 31 augusti 2008

kick-off för svennedebatten!


Ikväll är det så äntligen kick-off för Grön Ungdom Skånes kampanj Svennedebatten. Anställd är jag, för att komma ut på skolor och prata främlingsfientlighet, mångfald och anti-rasism. Jag kommer hålla bokbord lite här och var i Skåne. Städer jag ska besöka är: Malmö, Lund, Kristianstad, Hässleholm, Landskrona och slutligen Helsingborg. Jag har längtat efter detta! Dock så är jag så sketans nervös just nu... Iiih! Men jag tror det kommer gå bra, eller det kommer gå bra. Och Grön Ungdom kommer efter kampanjen vara ännu fler och ännu starkare, det är min förhoppning!

Klicka in dig på http://www.svennedebatten.nu/ ikväll eller under veckan som kommer. Kampanjen kommer pågå till slutet av oktober, och förhoppningsvis kommer nytt material läggas upp hela tiden på hemsidan.

Inga kommentarer: