söndag 19 oktober 2008

kul med ny ordförande

Vänsterpartiet i Landskrona har tyvärr, om man nu ska se till oss i mp Landskrona, valt en mycket kompetent och ambitiös ordförande. Jag träffade Ray för första gången på mitt första nämndmöte 2007. Ray är en helt fantastisk person som verkligen brinner för det han tror på, och han står upp för sina åsikter på ett imponerande sätt. Jag tror valet av Ray Grönlund till ordförande i vänsterpartiet enbart kommer gynna vänstern. Precis som jag är Ray mot rasism, och jag tror att inför valet 2010 är det så otroligt viktigt att vi tillsammans kan visa för landskronaborna sd:s rätta jag. Deras främlingsfientliga politik är inte lösningen på något problem. Vi ses på nämnden, men innan dess, lycka till!

1 kommentar:

kaos sa...

Tack för de orden :)

NO PASARAN!