söndag 22 februari 2009

invald i Grön Ungdoms förbundsstyrelse!



Jag är glad. Jag är stolt. Och jag är fruktansvärt trött. Det är en kort sammanfattning på hur jag känner just nu. Riksårsmötet 2009 var mitt allra första RÅM, och vilket partaj det blev! Jag är så otroligt stolt över att få leda denna fantastistiska organisation genom förbundsstyrelsen det nästkommande verksamhetsåret.


Kandidaterna till FS.

Jag vill passa på att tacka alla ni som röstade på mig, alla ni som peppade mig, alla ni som berättade för mig hur bra jag faktiskt är. Jag vill rikta ett speciellt tack till min kära hemstad Landskrona som format mig till den jag är idag. Utan Landskrona så hade jag aldrig haft en sådan vilja att förändra. Sen är mina vänner och min familj något så otroligt viktiga för mig, att det inte ens går att beskriva med ord. Men jag är inte nöjd. Jag kommer aldrig bli nöjd. Nu börjar det! Nu börjar 2009! Nu börjar jakten på plasterna i Europaparlamentet! Nu sätter vi igång! Wohooooo!

Pressmeddlande GU Riks.

Inga kommentarer: